ВІРШІ МАРІЇ ЄРМАКОВИЧ

Продовжуємо радувати наших читачів віршами  талановитої саджавчанки. Особисто у мене, коли читаю чи слухаю цю поему, завжди навертаються сльози.
ПОДАРУНОК
Поема-балада

Стареньке містечко.Химерні будівлі довкола.
Он там, недалечко «Зелена аптека» і школа.
Готель, перукарня,салони краси і «Велмарти»,
За рогом—кав’ярня і гойдалки із лунапарку.

Ліворуч—будиночок сірий, віконця маленькі,
Там дах почорнілий, а двері скрипучі, старенькі.
На дверях табличка:
«БУДИНОК ДЛЯ ПЕРЕСТАРІЛИХ».
В подвір’ї капличка для літніх, давно посивілих

Бабусь й дідусів, що покинули діти чи доля.
Вони—звідусіль. Синьоока  бабусенька квола
Стоїть за парканом, вдивляється в ауру шумну,
Сльозинки ллє градом.
Дивитися важко і сумно.

Та враз стрепенулась бабуня, припала до тину,
Назад похитнулась—побачила рідну дитину,
Що йшла у притулок, усміхнена краля чарівна,
(маленький пакунок в руках),
мов заморська царівна.

Сердешна бабуся від щастя не вимовить слова.
А згодом: «Настусю! Я миттю зберусь, я готова!»
Вона поспіша, оббиває об камені ноги,
Тріпоче душа—вже ввижаються рідні пороги.

За руку взяла свою матінку пані тендітна,
В прикрасах сія її сукня, як небо, блакитна.
Шепоче на вухо зманіжена доня тихенько:
«Кріпись, мамо, духом. Куди я візьму тебе, ненько?

У мене є справи, літаю в Панаму, до Риму…»
А далі лукаво: «Матусю, я світська людина.
Літ з п’ять поживи ще ось тут, є у тебе притулок.
Не плач, не тужи,я прийду.На! Візьми подарунок:

Цукерочків трішки, гарненька квітчаста хустина,
Солодкі горішки, на свята новенька кофтина».
Не глянувши в вічі, прощалась: «Пора мені, мамо».
Крутнулася двічі, хутенько подалась за браму.

Даруночок доні бабуся до личенька тулить,
До серденька горне, неначе дитятко голубить.
Іде у капличку молитись, щоб там, у Панамі,

Її блудну дочку, бува, не накрило цунамі.

Результат пошуку зображень за запитом "будинок престарілих"

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

"Йде жінка із надією по світу"

ЮВІЛЕЙНЕ ЛІТО ГАЛИНИ ХРИСТАН

Вертепне дійство "Пане господарю"